نکات جلب مشتری رستوران

0

شاید در جذب مشتری یک رستوران تنها غذای خوب نتواند موفق باشد. آنچه که مسلّم است طراحی داخلی و نوع میز و صندلی رستوران هم تاثیر زیادی در جذب مشتری ثابت برای رستوران دارند.

خواه صاحب یک رستوران باشید و یا کافی شاپ و … قطعا هدفتان جذب مشتری بیشتر است. برای این کار سرویس دهی مناسب بسیار تاثیرگذار میباشد.

در ادامه نکاتی را بیان میکنیم که با در نظر داشتن آنها محیطی جذابتر برای مشتری فراهم میکنید.

*  برای مشتریان در انتظار باید صندلی راحت گذاشت و حتی با یک لیوان نوشابه، یا یک استکان چای رایگان از مشتری‌ها پذیرائی نمود

* کیفیت و کمیت غذا همان‌طوری‌ که هست حفظ شود

* رفتار و برخورد با مشتری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

* در روزها و ساعات خلوت، رستوران برای شام یا ناهار تخفیفی قائل شود.

میز و صندلی رستوران

میز و صندلی رستوران

* بر سرعت سرویس‌دهی اضافه شود.

* رستوران به وسایلی مجهز شود که در صورت انتظار، مشتری سرگرم باشد.

* در سبک چیدن میزها نیز باید دقت نمایند چرا که با چیدن میزها به‌طور صحیح جا برای اضافه‌کردن تعداد بیشتری میز و صندلی خواهند داشت.

* آشپزخانه را نیزباید به تجهیزات مدرن مجهز و در چیدمان وسایل پخت و پز دقت و توجه شود که از برداشتن قدم‌های اضافی کارکنان جلوگیری شود که به سرعت‌دهی در سرویس‌دهی بیا نجامد.

* هنگام گرفتن سفارش غدا معمولاً افراد مدتی را صرف انتخاب نوع غذا خواهند کرد، پس بهتر است صورت غذائی همراه با قیمت در معرض دید میهمانان قرار گیرد.

* غذاهائی که سرو آن سریع‌ تر است در منو اضافه نمایند. مثل غذاهای که قبلاً پخته شده فقط احتیاج به کشیدن دارد.

اشتراک:

نظرات بسته اند