یکی از کارهای مهمی که معمولا شرکتها برونسپاری می کنند، سئوی سایت است که با استخدام فریلنسر سئو مهیا می شود.
سئو، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل است که کمک می کند سایت شما در سرچ گوگل با یک کلمه ی کلیدی خاص جز نتایج اول باشد. صاحبان سایت با استخدام فریلنسر سئو می توانند به نحو احسن سئوی سایت خود را بهبود ببخشند.

ابزارهای گوگل برای سئوی سایت
از آنجایی که اکثر کاربران اینترنت از موتور جستجوی گوگل برای جستجو بهره می برند، این موتور جستجو نسبت به بقیه با اهمیت تر است و صاحبان وبسایتها به بالا بودن سایتشان در این موتور جستجو اهمیت می دهند.
گوگل نیز ابزارهایی در اختیار کارشناسان سئو قرار می دهد که کمک می کند آنها سایت را از هر لحاظ بررسی کنند. در استخدام فریلنسر سئو باید در نظر داشته باشید که او به تمامی این ابزارها اشراف داشته باشد.
اگر علاقه مند شدید بدانید که ابزارهای گوگل برای سئو چیست در ادامه همراه سی اس وب شوید:
7ابزار گوگل برای سئو
1- Google Search Console: یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزار گوگل برای سئو همین گوگل سرچ کنسول است که توسط این ابزار می توانید خطاهای وب سایت، لینکهای ورودی، لینکهای خروجی، وضعیت فایل ربات، پنالتی شدن وب سایت وغیره را زیر نظر داشته باشید و در صورت بروز مشکل آنرا رفع کنید .
2- Google Analytics: ابزار مهم دیگر گوگل آنالیز است که کمک می کند آمار سایت را بررسی کنید. این ابزار رایگان یک خلاصه آماری از وضعیت وب سایت از قبیل تعداد بازدید کننده گان، منطقه ی جغرافیایی، نوع مرورگر، نوع سیستم عامل کاربران و غیره را در اختیار مدیر سایت و کارشناس سئو قرار می دهد.
3- Google Adwords Keyword Planner: این ابزار گوگل کمک می کند کلمات کلیدی ای که از سوی کاربران نت بیشتر سرچ می شوند را پیدا کرده و از این طریق کلمات کلیدی مناسب سایت خود را انتخاب کنید تا با سرچ آنها سایت شما اولین باشد.
4- Google Trends: با گوگل ترندز می توانید کلمات کلیدی مختلف را با هم مقاسه کرده و بهترین را انتخاب کنید. این ابزار یک ابزار برای مقایسه ی آمار کلمات کلیدی از لحاظ تاریخچه، جغرافیای و غیره است.
5- Google Consumer Surveys: یک ابزار برای به دست آوردن میزان رضایت مندی کاربران از وب سایت شما است. توسط این ابزار می توانید نظر کاربران در مورد وب سایت و نحوه ی خدمات وب سایت را جویا شوید. لازم به ذکر است این ابزار برای سایتهای تازه طراحی شده بسیار مناسب و کاربردی است.
6- PageSpeed Insights: منشا این ابزار از آنجا ناشی می شود که گوگل در سال 2010 اعلام کرد که سرعت می تواند یکی از فاکتورهای مهم برای سئوی سایت باشد. کارشناس سئو توسط این ابزار می تواند در بهبود سرعت سایت بهره بگیرد.
7- Google Places for Business:این ابزار یکی از ابزارهای مهم برای ایجاد ترافیک برای وب سایت است و در جستجوی محلی می تواند بسیار کارایی داشته باشد.