نکاتی برای جذب مشتری به رستوران

0

احتمالا هر رستورانی در روزهای خاصی شلوغ می شود به طوریکه مشتری ها برای دریافت غذایشان به صف بایستند. اگر می خواهید هر روز چنین صف شلوغی را داشته باشید لازم است مشتری مداری را در راس کارتان قرار دهید.

اگر فکر می کنید که راه اندازی صفر تا صد رستوران را می دانید بد نیست این نوشته را تا انتها بخوانید.

سرویس دهی به مشتری از مهمترین عوامل تعیین کننده در جذب مشتری است. هیچ کس فقط به خاطر دیدن پوستر ها و دکوراسیون رستوران شما نمی آید بلکه این سرویس دهی و غذا است که مشتری را جذب می کند!

غذای رستورانی

غذای رستورانی

ــ کسی دوست ندارد برای دریافت غذا به صف بایستد بهتر است صندلی راحت در اختیار مشتریان منتظر بگذارید و با یک لیوان نوشابه یا چای رایگان تا آماده شدن غذا از آنها پذیرایی کنید.

ــ در هر شرایطی کیفیت و کمیت غذا حفظ شود.

ــ با مشتری ها خوشبرخورد باشید و فراموش نکنید همیشه حق با مشتری است.

ــ ظاهر و لباس کارکنان همیشه تمیز باشضد و سعی کنید پارچه لباس یونیفرم کارکنان پارچه با کیفیت و خوش رنگ باشد.

ــ روزهای خلوت تخفیف هایی برای مشتری ها قائل شوید

ــ سرعت سرویس دهی را افزایش دهید

ــ در هر شرایط بهداشت را رعایت کنید

ــ دکوراسیون و چیدمان میزها را طروی طراحی کنید که مشتری ها راحت باشند و موقع غذا خوردن چشم در چشم هم نداشته باشند.

ــ منوی غذا را کامل و همراه با قیمت طراحی کنید تا زمان تصویه به مشکل نخورید

ــ رستوران هایی که پارکینگ دارند معمولا شلوغ ترند و افراد بیشتری به آنها مراجعه می کنند. مشتری ها دوست ندارند زمانی که غذا می خورند خودرویشان در جای نا امنی باشد.

اشتراک:

نظرات بسته اند