مدیران خودرو یکی از شرکت هایی است که از سال ۸۱ با همکاری خودروسازی چری چین اقدام به واردات یا مونتاژ خودروهای مختلف این کمپانی از جمله ام وی ام ایکس ۲۲ می کند. MVM X22 یکی از محصولات پر طرفدار در بازار ایران بوده.
در بازارخودروی کشورمان که می توان بازاری شبه انحصاری خواندش، از قدیم الایام تنوع در محصولات در مقایسه با بازارهای خارجی خصوصا برای قشر متوسط و پایین جامعه بسیار کم بوده است. در سال های اخیر با ورود خودروسازهای چینی و کره ای اندکی وضع تغییر کرده و گزینه های مطرح برای خریداران خودروهای ارزان قیمت و متوسط اندکی بیشتر شده است.
با توجه به روند کنونی بازار خودرو می توان گفت که سلیقه خریداران خودرو به سمت چنین کلاس های خودرویی در حال حرکت است. از طرفی قشر جوان که روزگاری مجذوب خودروهای تیز، اسپورت و هاچ بک مانند پژو ۲۰۶ بودند رفته رفته به سمت هاچ بک های کراس متمایل می گردند.

ام وی ام ایکس ۲۲
انتخاب شعار «حس جوانی» برای X22 از جانب مدیران خودرو هم شاید در نتیجه درک این تمایل بوده است. از طرف دیگر خانواده ها هم که همواره خواهان خودروهای نرم، جادار و اقتصادی بودند و هم ابهت ذاتی شاسی بلندها را دوست داشتند نیز می توانند دیگر مشتریان خودروهای این کلاس باشند؛ چرا که هاچ بک کراس ها خشکی، مصرف زیاد و سایر مشکلات شاسی بلندها را ندارند اما به خاطر کمی ارتفاع بیشتر تا حدی می توانند حس برتری جویی آنان را ارضا کنند.
X22 خودرویی با پتانسیل های مطلوب برای بازار ایران به شمار می رود اما با توجه به رقابت شدید در این کلاس خودروها مطمئنا قیمت نهایی فاکتور بسیار مهمی خواهد بود.
فراموش نشود که در مورد تمامی خودروهای داخلی کیفیت اصلی ترین مشکل است. مسئله ای در مورد چینی ها بیشتر نمایان است. اما باید دید آینده این صنعت پرسود در کشورمان چه خواهد بود.