نکاتی در مورد میز کار اداری

0

یکی از مهمترین موارد در اداره ها و کارهای دفتری دکوراسیون و داشتن یک میز کار مناسب است. میزکارها معمولا از جنس های مختلفی در بازار موجودند. شیشیه ای، چوبی، میز MDF، و …

از آنجا که کارمندان یک سوم از زمان روزمره خود را پشت میز ادارات میگذرانند به همین دلیل باید میز و صندلی های کارمندان استاندارد و مناسب باشد.

کارمندان بیشتر ساعات کاری خود را پشت میز میگذرانند بنابراین باید میزها مناسب و دارای استاندارد باشند چون بی تحرکی و یکجا نشستن باعث خستگی و کسلی کارمند می شود و باعث پایین آمدن راندمان کاری میشود.

آمارها نشان میدهد که بیشتر کارمندان مشکل درد گردن، کمر یا عضلانی دارند.

میز چوبی اداری

میز چوبی اداری

توجه داشته باشید!

* میز اداری میبایست به طوری قرار گیرد که مدیریت یا فرد مافوق بتواند به راحتی کارمندان و فعالیت آنها را در نظر داشته باشد.

* در ادارات و سازمان ها بیشترین وسیله ای که مورد استفاده قرار میگیرد میزها و صندلی ها هستند بنابراین باید مرغوب و از کیفیت خوب برخوردار باشند.

* سعی کنید برای هر قسمت میز مناسب با آن محیط را انتخاب کنید.

* اگر قرار است میز در اتاقی قرار گیرد که ارباب رجوع در آن زیاد است سعی کنید میزی را انتخاب کنید که شخص مقابل شما پشت میز را نبیند تا محیط کاری ظاهری تمیز و مرتب داشته باشد.

اشتراک:

نظرات بسته اند