آیا تا به حال از استوری اینستاگرام استفاده کرده اید؟
حتما برای شما این سوال پیش آمده، که پس از آنکه استوری ها اکانت شما توسط دوستانتان مشاهده شد، چگونه چینش بیننده ها صورت می گیرد؟

کمی از بازدید کنندگان استوری اینستاگرام بدانید
ایا واقعا از الگوی خاصی پیروی می کند؟
جالب است بدانید که این قابلیت جذاب که به سرعت در میان کاربران محبوبیت پیدا کرد، پیشتر در اپلیکیشن اسنپ چت وجود داشت. اما آنچه که استوری اینستاگرام و استنپ چت را از یکدیگر متمایز کرد، الگوهای الگوریتمی برای چینش استوریها و ظهور صفحات مجازی در صفحه اصلی آن است. این در حالیست که این الگو قبلا بر اساس زمان چیده و مرتب میشد.
این بدان معنی است که نحوه چینش و ظهور استوری ها، میزان پیگیری مخاطبان از صفحات مجازی مذکور است. یعنی اگر یکی از مخاطبان همواره در صدر فهرست دوستانی قرار دارد که استوریهای شما را مشاهده کردهاند، می توان نتیجه گرفت آن فرد درصد بیشتری از پیگیری و مشاهده استوریها و پستهای اینستاگرامی شما را داراست.
یعنی فردی که بیشتر از بقیه استوریها و پست های شما را دنبال کند، در صدر فهرست مشاهده کنندگان استوری شما قرار خواهد گرفت.
البته به نظر می رسد که عوامل دیگری مانند میزان فعالیت فردی که استوری گذاشته ، وضعیت عمومی یا خصوصی بودن پروفایل شخص، تعداد دفعات لایک و کامنت گذاشتن، تعداد دفعات پستهای اینستاگرامی شخص و همچنین مشاهده پروفایل مذکور نیز در چینش مشاهده کنندگان استوری اینستاگرام نیز تاثیر گذار خواهد بود.
۱ دیدگاه
واقعا اینطوریه؟ تا حالا دقت نکرده بودم. برم یه بار استوری بذارم ببینم چحوریه