یک رژیم لاغری سه هفته ای

0

معمولا افراد برای این که حس اعتماد به نفس خود را افزایش بدهند، به دنبال تناسب اندام هستند. افرادی که از اضافه وزن رنج می برند، توسط رژیم لاغری سعی دارند به وزن ایده آل و در نهایت به اندامی متناسب برسند. در کنار رژیم غذایی نباید ورزش را نادیده گرفت.

رژیم لاغری

رژیم لاغری

رژیمهای لاغری متنوعی وجود دارد که بهتر است زیر نظر پزشک تغذیه آنها را دنبال کرد. در اغلب رژیمهای لاغری اصولی، از کربوهیدارتها پرهیز شده و تاکید بسیاری بر روی مصرف میوه و سبزی شده است. سایت دکتر سلام یک رژیم غذایی سه هفته ای مبتنی بر مصرف میوه، سبزی و پروتئین و پرهیز از مصرف کربوهیدراتها ارائه داده است که با دنبال کردن آن می توانید در عرض 3هفته 3 کیلو وزن کم کنید. در ادامه این رژیم لاغری را برای شما قرار می دهیم:
روز اول
صبح: آب پرتقال 3 لیوان- گلابی 1 عدد- ماست چکیده 1کاسه
ظهر:سالاد بروکلی- سوپ عدس نصف کاسه- گوشت قرمز 100 گرم
عصر:گوشت سفید 150 گرم- فلفل کبابی 2 عدد
روز دوم:
صبح:شیر نیم چرب نصف لیوان- سیب سبز 1 عدد- پنیر 1 تکه
ظهر:سوپ بدون چربی-سالاد گل کلم-کیوی 1 عدد
عصر:گوشت قرمز 100 گرم-بادمجان کبابی 1 عدد- ماست چکیده 1 قاشق
روز سوم:
صبح: پنیر معمولی 1 تکه-شیر نیم چرب 1 لیوان-به نصف عدد
ناهار:گوشت نصف پرس-سالاد 2 کاسه
عصر: ماهی 150  گرم–کمپویت زرد آلو 1 کاسه-زغال اخته 3 عدد
روز چهارم:
صبح:آب پرتقال 1 لیوان-پنیر 1 تکه-زیتون 5 عدد-موز 1 عدد
ظهر:سیب 1 عدد-نصف پرس خوراک سبزی و زیتون
عصر:گوشت قرمز 50 گرم-سالاد نصف کاسه-ماست چکیده 1 قاشق
این سیکل را باید تا 3 هفته ادامه بدهید تا پس از 3 هفته به طور سالم و بی ضرر شاهد کاهش وزن خود بشوید. اما این سه هفته به معنای پایان رژیم لاغری نیست بلکه باید آنرا هفته ها ادامه بدهید. حواستان باشد در طول عمل کردن به این رژیم لاغری به هیچ عنوان مقدار آنرا کم و زیاد نکنید مگر اینکه قند خون و یا فشار خونتان کم و زیاد بشود. نکته ی مهم در رابطه با این رژیم لاغری و رژیمهای دیگر این است که ورزش را فراموش نکنید. رژیم همراه با ورزش باعث می شود نتیجه ی بهتری از رژیم خود بگیرید.

اشتراک:

نظرات بسته اند