کمک گرفتن از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار آنلاین

1

تنها داشتن یک وب سایت خوش آب و رنگ برای رونق دادن به کسب و کار آنلاین کافی نیست. کار پروژه ای اینترنتی ملزوماتی فراتر از یک وب سایت را میطلبد.

بر طبق آخرین آمارهای موجود. شبکه های اجتماعی بیشترین مشتری را برای خرید اینترنتی محصولات به سمت فروشگاه های اینترنتی گسیل میدارند.

مهمترین بخش ماجرا آنجاییست که کاربری میخواهد، محصولی را آنلاین بخرد. برای اطمینان از اصل بودن کالا و اینکه پولش حیف و میل نمیشود. ترجیح میدهد کمی تحقیق کند و برای این منظور سراغ سایر کاربران در شبکه های اجتماعی میرود…

بنابراین فعال بودن سایت ها در شبکه های اجتماعی می تواند در رونق یافتن کسب و کار سایت ارتباط مستقیمی ایجاد کند. چرا که توده ای بیشتری از مردم هر روز در شبکه های اجتماعی حضور دارند و دقایق بیشتری را در این محیط ها می گذرانند.

در شرایط کنونی در کشور ما تلگرام و اینستاگرام حرف اول را در بین عموم مردم میزنند و کاربران در این دو شبکه اجتماعی حسابی غرق شده اند. حتی ترجیح میدهند خریدشان را هم از این طریق انجام دهند.

بنابر این پیشنهاد میشود کسانی که کسب و کار آنلاین خود را در وب سایت شروع کرده اند، به صورت رسمی در تلگرام اینستاگرام هم کانال و پیج رسمی شان را بسازند و اعتماد سازی کنند.

اینکه به چه اندازه موفق شوید بستگی به چگونگی و کیفیت فعالیت شما دارد.

اشتراک:

۱ دیدگاه

  1. خیلی خوبه آدم بتونه بدون اینکه هزینه ی رفت و آمد پرداخت کنه کار کنه و درآمد داشته باشه