راه های چاق شدن بدون شکم کدامند؟

0

واقعیت این است که در میان بسیاری از افرادی که به دنبال رژیم های لاغری هستند، برخی دیگر هم دوست دارند چاق بشوند. بله درست است، برخی از افراد به دلایل مختلف بسیار لاغرند و این لاغر اندامی را دوست ندارد. البته این افراد هم تمایلی به داشتن شکم هایی بزرگ و پهلوهای بیرون زده ندارند، بلکه دوست دارند کمی حجم بگیرند و استخوانی نباشند. ما در این مطلب قصد داریم به سوال این افراد یعنی ” چگونه چاق شویم؟ ” پاسخ دهیم. با مادر ادامه مطلب همراه باشید تا راه های چاق شدن بدون شکم را فراگیرید.

چگونه بدون شکم چاق شویم؟

شاید در وهله اول بگویید چاق شدن کار سختی نیست، کافی است که یک سینی بزرگ پر از خوراکی های خوشمزه را رو به روی خود قرار دهید و از صبح تا شب هر آنچه که دوست دارید میل کنید. اما حقیقت این است که نتیجه ی خوردن هله هوله های بسیار، یک شکم بزرگ است و نه یک اندام پر و زیبا.

راه های چاق شدن بدون شکم

کالری

برای آنکه چاق شوید لازم است که میزان کالری دریافتی خود را در طول روز بالا ببرید. این به این معنی است که باید میزان وعده های خود را در طول روز افزایش دهید، مثلا سه وعده را به 6 وعده افزایش دهید. اما دقت داشته باشید که خوردن هله هوله افزایش وزن مناسبی را برای شما به همراه نخواهد داشت. ضمنا توجه داشته باشید که هر روز، به میزان 500 کالری بیشتر از روز قبل اضافه کنید تا به وزن ایده آل خود برسید.

راه های چاق شدن بدون شکم کدامند؟

راه های چاق شدن بدون شکم کدامند؟

چه بخوریم؟

برای افزایش وزن و چاق شدن، لازم است که بر میزان پروتئین و کربوهیدرات رژیم غذایی خود بیفزایید. به عنوان مثال لازم است که انواع آجیل و غلات با نان تست را فراموش نکنید. نوشیدنی های ناسالمی مانن نوشابه را کاملا حذف کنید و به جای آن شیر بنوشید و آبمیوه های طبیعی مضرف کنید. ماست کم چرب، آجیل، کره بادام، انواع مغز ها، میلک شیک ، شیرینی پای سیب،انواع بستنی و پودر پروتئین مصرف کنید. همچنین در میان وعده ها، تنقلات مفید میل کنید. گوشت، ماهی، تخم‌مرغ، محصولات لبنی، آب پنیر هم مواد مغذی خوبی برای چاقی و افزایش وزن متناسب است.

حتما بخوانید: ساده ترین رژیم های لاغری برای رسیدن به کاهش وزن سریع 

ورش کنید

ورزش سنگین انجام دهید. نگران نباشید انجام ورزش سنگین شما را لاغر نمی کند بلکه کمک می کند که خوش اندام تر شوید و ضمنا اشتهایتان بالا رود.

نکات مهم در چاق شدن سریع

برای آنکه به روند چاق شدن را تسریع بخشید حتما کارهای زیر را انجام دهید:
– سعی کنید پیش از وعده های غذایی آب ننوشید، این کار حجم معده شما را می گیرد و نمی گذارد که آن چنان که باید و شاید غذا میل کنید.
– سایز ظرف غذایتان را تغییر دهید و به سراغ سایزهای بزرگ تر بشقاب بروید تا حجم بیشتری از غذا را میل کنید.
– سعی کنید در طول روز زیاد شیر پرچرب بنوشید تا کالری و پروتئین بیشتری جذب کنید.
– شیک های پروتئین و کربوهیدرات را فراموش نکنید.
– اگر علاقه به عضله سازی دارید، مصرف کراتین را از یاد نبرید.
– خوب بخوابید و خوب استراحت کنید.

این ها روش هایی برای چاق شدن سریع بدون شکم هستند که به کمک آن ها می توانید به وزن و سایز ایده آل خود برسید.

اشتراک:

نظرات بسته اند