چطور سایتی موفق تر از دیوار داشته باشیم؟

0

یکی از دستاورد های فناوری برای عموم مردم امکان خرید و فروش بی واسطه است. امروزه ایرانی ها برای خرید و فروش کالا های نو یا دست دوم خود بیشتر از اپلیکیشن های دیوار و شیپور استفاده می کنند تا اینکه به دوست و آشنایان بسپارند که فلان چیز فروشی است و …

شاید هنوز هم در شهر های کوچک چنین مبادلاتی در بستر وب جا نیوفتاده باشد اما شیپور تهران را متحول کرده و پایتخت نشینان بیش از هر جای دیگری قدر اپلیکیشن های دیوار و شیپور را می دانند.

داشتن وب سایت هایی مانند این دو شاید ایده بسیاری از افراد باشد. باید گفت مدیریت چنین وبگاه هایی نیازمند داشتن یک تیم حرفه ای است پس بی گدار به آب نزنید!

خرید و فروش اینترنتی

خرید و فروش اینترنتی

کسانی که قصد طراحی سایت مشابه دیوار را دارند حتما ادامه این مطلب را بخوانند.

سایت دیوار از سایت های نیازمندی آمریکای شمالی الگو گرفته است و به این موفقیت رسیده است این یک خبر عالی است برای کسانیکه قصد دارند سایتی مشابه سایت دیوار داشته باشند چون می دانند الگو گرفتن از سایت های موفق و ابداع شیوه جدید راه رسیدن به موفقیت است راه ها و شیوه های دیگری نیز وجود دارد که یک سایت نیازمندی بین عموم فوق العاده محبوب شود.

راه پیشنهادی دیگر این است که افراد زمانی که برای تبلیغ به سراغ اینگونه سایت ها می روند از اینکه هر ماه یک مبلغ ثابت را بپردازند ناخشنود می شوند ولی اگر سایتهای مشابه دیوار وجود داشته باشد که بین مشتریان وفادار و عادی تفاوت دهد خیلی برای افراد دلپذیرتر است.

حال این تفاوت بین مشتریان عادی و وفادار چگونه است؟ مثلا مشتری یک ماه تبلیغ کرده است و قصد دارد برای ماه بعد باز تبلیغات خود را وارد سایت های مشابه دیوار کند و در دسته ی فوری قرار گیرد اینبار با هزینه کمتر از بار قبل تبلیغات خود را وارد سایت های مشابه دیوار کند و باز برای سفارش بعدی مبلغ کمتری از سفارش قبلی خود پرداخت کند اینگونه مشتریان بعد از یک بار سفارش باز هم مایل به سفارش برای تبلیغات خود می شوند.

اشتراک:

نظرات بسته اند