نوتلا و محبوبیتش بین مردم

0

در سال های اخیر, کسب و کار هایی خوشمزه با خلاقیت های جدید در بین مردم از محبوبیت زیادی بر خوردار بوده است. نزدیک به دو سال پیش, جوانی با فکر خلاق خود توانسته است با استفاده از نوتلا, کاری خوشمزه و پر طرفدار راه اندازی کند که با گذشت 24 ساعت از شرووع کارش توانست نام بهترین و پرطرفدار تری مواد غذایی را در سطح کشور از آن خود کند. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که طرفدار دنیای خوشمزه و رنگارنگ نوتلا بار هستید و مایلید بدانید سیناتلا از کجا شروع به کار کرد, با ما همراه باشید.

سیناتلا

سیناتلا

داستان نوتلا

همان طور که می دانید, ایتالیا یکی از کشور های خوشمزه ی جهان است. این کشوور با انواع و قسام غذا و دسر و بستنی مشهور شد است و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری غذایی در سراسر جهان می باشد.
ایتالیا معدن اصلی شکلات خوشمزه ی نوتلا بوده است و لازم به ذکر است که در نیم قرن گذشته, نزدیک به صد ها تن نوتلا را در بیشت از 160 کشور دنیا پخش و به فرووش رسانده است. این خراکی را فردی به نام پیترو فررو به دنیا معرفی کرد و ایده ی آن از فروش دسری محتوی فندوق و کاکائو شکل گرفته است.
برخی از اسامی سوئدی به SSON خاتمه می یابند و افرادی که به ایتالیا سفر کرده اند می دانند که برخی از کلمه های ایتالیایی به ELLA ختم می شوند. کلمه ی Nutella از دو بخش Nutes و ELLA تشکیل شده است. نوتلا در بسیاری از کشور های جهان به عنوان صبحانه سرو می شود. در رابطه با استفاده از نوتلا پیشنهاد های زیادی می شنویم. به طور مثال آرایشگر عربی در باره ی استفاده از نوتلا برای جوان سازی پوست و یا ارایشگری دیگر که با استفاده از نوتلا موهای بلوند را شکلاتی می کند. نوتلا وارد چرخه ی غذایی شرکت های فست فود, نظیر مک دونالد آممریکا و بستنی سوخاری سیدنی نیز شده است.
نوتلا مخالفان زیادی دارد که برخی از آن ها آن را مضر می دانند و گفته اند در مصرف آن تجدید نظر نمایید. اما با وجود مخالفان و موافقان زیادی که دارد این محصول در قرن بیستم طرفداران زیادی همچون کوکاکولا و پپسی دارند.

سیناتلا

سیناتلا

چگونه از نوتلا بار به سیناتلا رسیدیم؟

نام عجیب نوتلا بار در سال 2015 میلادی در یکی دو مغازه در تهران به چشم خورد. این برند در صدد آن بر آمد نوتلا را در قالب نوشیدنی ها و خوردنی های تلفیقی را در اختیار کافه گرد های تهران قرار دهد. تعداد زیادی از افراد طرفدار ایس پک می باشند که این بار نیز با نی های رنگی بزرگ خوردن نوشیدنی سیاه رنگی را تجربه کردند. آیس پک توسط جوانی ایرانی شکل گرفت و با سرعت بالایی فراگیر شد. نوتلا بار نیز بر همین اساس در سطح کشور معروف شد و نظر افراد زیادی را به خود جلب کرد. مهندس سینا محمدی کار آفرین خوش فکر نوتلابار, با عنوان مدیر عامل شرکت مواد غذایی محمدی, مدیریت برند و کسب و کار خوشمزه نوتلا باری ها را بر عهده دارد.
این شخص با استفاده از کسب و کاری که راه اندازی کرده توانسته طی 2 سال اخیر بالای 70 شعبه در سطح کشور راه اندازی کند که طی این امر 700 جوان ایرانی به صورت مستقیم و نزدیک به 1400 نفر دیگر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شده اند. در این مراکز شکلات را همراه با نان خاصی با نام کرپ عرضه می کنند. علاوه بر آن بستنی و از این قبیل مواد خوراکی در این مراکز به فروش می رسد.

سیناتلا

سیناتلا

اشتراک:

نظرات بسته اند