طراحی بدنه‌ و کابین خودرو پژو 2008

0

پیش از این اطلاعات خوبی درباره ی پلت فرم اولیه ی کراس اوور محبوبی که در کارخانه ی ایران خودرو در خط تولید به سر می برد، پژو 2008  ارائه کردیم.

با عبور از مشخصات فنی پژو 2008 در این مطلب به بررسی طراحی بدنه و کابین پژو 2008 می پردازیم.

با در نظر گرفتن پیشرانه ی 1.2 لیتری Pure Tech در خودرو پژو 2008، برخورداری از یک بدنه ی سبک در این اتومبیل کاملا انتظار می رفته است. در واقع وزن پژو 2008 با پژو 208 تفاوت زیادی نداشته و می توان به لحاظ وزنی این دو خودرو را که در دو سایز متفاوت هستند، بسیار نزدیک دانست.

طراحی بدنه پژو 2008

طراحی بدنه پژو 2008

به لحاظ دسته بندی، پژو 2008 در دسته بندی کراس اوورها قرار دارد، اما نوع طراحی بدنه ی آن، این خودرو را در میان اتومبیل های شاسی بلند مطرح ساخته است.

خطوط طراحی عضلانی و قوس دار پژو 2008، این اتومبیل را بسیار تماشایی و جذاب از آب درآورده است.

جلو پنجره پژو 2008 با افزایش اندازه همراه بوده و در واقع یکی از فاکتورهای اصلی جذابیت کابین پژو 2008 را به خود اختصاص داده است.

در بخش دیگری شاهد فرو رفتگی هایی در درب پشتی هستیم و همین طور برجستگی های روی کاپوت بسیار هنرمندانه و هوشمندانه می باشند.

دور تا دور این خودرو، در زیر درب ها، سپر و گلگیر می توان زه های مشکی را دید و همچنین  سپر جلو نیز ورودی هوای بزرگتری نسبت به نمونه های قبلی دارد.

کابین پژو 2008

به داخل کابین رفته و در این قسمت نخستین چیزی که جلب توجه می کند، داشبور زیبا و فرمان بزرگ خواهد بود. نشانگرهای سرعت و دور موتور با نور آبی طراحی شده و طراحی ساده و شیک کنسول وسط، مهر اسپرت بودن را به پیشانی این خودروی فرانسوی زده است.

کابین پژو 2008

کابین پژو 2008

کراس اوور پژو 2008 برای خانواده های پرجمعیت چندان مناسب به نظر نمی رسد و اگر چه در فهرست خودروهای شاسی بلند برای خود اسم و رسمی به هم زده، اما این خودرو بیشتر مناسب برای جوانان و خانواده های 3 یا 4 نفره می باشد.

به طور کلی طراحی جوان پسند این خودرو، و رنگ بندی متنوع  بازار بسیار خوبی برای آن ایجاد کرده است.

اشتراک:

نظرات بسته اند