سیناتلا یا همان نوتلا بار برند خوشمزه ایرانی

0

تنها با یک ایده ی ساده می توان صاحب یک کسب و کار موفق و جهانی شد و اشتغال زایی کرد. اگر نام سیناتلا را در سر در مغازه های خوش رنگ و لعاب دیده باشید، بدانید که با یک برند مواد غذایی فانتزی ایرانی موفق روبه رو هستید که قرار است جهانی بشود.
سیناتلا همان نوتلا بار سابق است که با ایده ی یک جوان خلاق ایرانی خلق و در حال توسعه است. مهندس سینا محمدی یک کار آفرین خوش فکر است که به همراه همسر خود خانم شیما محمدی نوتلا بار را در ایران راه اندازی کرده است.

سیناتلا, نوتلا بار سابق

سیناتلا, نوتلا بار سابق

آقای محمدی که مدیر عامل شرکت مواد غذایی محمدی است در سال 2015 با دو مغازه تحت عنوان نوتلا بار کسب و کار جدیدی را در ایران راه اندازی کرد. نوتلا بار مغازه هایی هستند که با استفاده از شکلات خوشمزه و پرطرفدار نوتلا، نوشیدنیها و دسرهای خوش طعم و لذیذی را به طرفداران شکلات به خصوص شکلات نوتلا ارائه می دهند. در عرض 2سال بیش از 70 شعبه ی نوتلا بار در سراسر ایران راه اندازی شد.
اما نام نوتلا بار صدای فرهنگستان زبان و ادب پارسی را در آورد و آقای حداد عادل طی نامه هایی به نیروی انتظامی خواستار بستن مغازه هایی با نام نوتلا بار در سراسر کشور شد. فرهنگستان پیشنهاد تغییر نام نوتلا بار را به نام “نان داغ، شکلات داغ” را ارائه داد. اما نوتلا بار که با این نام فرنگی شهرت یافته بود تغییر نامش به اسامی ای نظیر نان داغ، شکلات داغ کمی منطقی نبود. بنابراین موسسین نوتلا بار نام دیگری را جایگزین این نام کردند.
در بیست و ششم شهریور ماه سال 95 طی مراسمی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با حضور چهره های فرهنگی و هنری از نام جدید نوتلا بار رونمایی شد. نامی که جایگزین شد و نظر فرهنگستان زبان و ادب پارسی را جلب کرد سیناتلا است. سیناتلا تشکیل شده است از کلمه ی “سینا” و “تلا”. سینا که نام کوچک کار آفرین موفق ایرانی یعنی همان سینا محمدی است و تلا مخفف عبارت “توسعه لذت ایرانیان” است. بخش دوم نام از توسعه ی نوتلا بار طی یک سال از مرداد ۹۴ تا مرداد ۹۵ از یک شعبه در تهران به ۶۸ شعبه فعال در نقاط مختلف ایران ناشی می شود که هدفش لذت بیشتر ایرانیان در سراسر ایران بوده است.
حال برند سیناتلا نخستین برند مواد غذایی فانتزی در ایران است که در سراسر کشور بیش از 70 شعبه ی فعال دارد. سیناتلا تاکنون منجر به اشتغال ۷۰۰ جوان ایرانی به طور مستقیم و نزدیک به ۱۴۰۰ نفر به طور غیر مستقیم شده است. اکنون سیناتلا قصد دارد جهانی بشود و شعب خود را در کشورهای توریستی محبوب ایرانیان نظیر امارات، مالزی، گرجستان و ترکیه داشته باشد.

سیناتلا, نوتلا بار سابق

سیناتلا, نوتلا بار سابق

سیناتلا, نوتلا بار سابق

سیناتلا, نوتلا بار سابق

اشتراک:

نظرات بسته اند