رژیم لاغری 10 روزه

0

اگر می خواهید لاغر شوید و با چربی های اضافه خداحافظی کنید, این مطلب را بخوانید. اگر دوست دارید خیلی سریع وزن کم کنیدو از چربی های اضافه تان کم کنید این مقاله ی کامل و جالب را دنبال کنید. اگر انتظار دارید زمانی که رژیم لاغری می گیرید آب توی دلتان تکان نخورد و احساس گرسنگی نکنید, یعنی زیاد هم مشتاق لاغری نیستید یا کلا چیزی از رژیم نمی دانید. کسانی که اراده ی بهترو قوی تری دارند, لایق سلامتی و زیبای می باشند.
در این رژیم لاغری تنها یک میان وعده می توانید بخورید, آن هم بین صبحانه و ناهار و یا بین ناهار و شام, انتخاب با خود شماست. متخصصان تغذیه با رژیم های لاغری کوتاه مدت و با کاهش وزن زیاد مخالف هستند, فریب آگهی های لاغری در زمان کم را نخورید. گاهی وقتا در طول روز گرسنه هستید, انتظار داشتید وزن زیادی کم کرده باشید اما سخت در اشتباهید. فراموش نکنی بدن انسان کاملا هوشمند است.
اگر می خواهید وزن کم کنید, تمامی میان وعده ها و چاشنی ها را حذف کنید. شیرینی, شربت, سس, دلستر و نوشابه را کلا فراموش کنید. برای شام اصلا غذاهای برنجی نخورید و فعالیت های جسمانی خود را زیاد کنید. بهتر است روزی نیم ساعت پیاده روی داشته باشید. مطمئن باشید رژیم غذایی کوتاه مدت می تواند کمک بزرگی برای لاغری کند. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمک می کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورتی کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید.

رژیم لاغری

رژیم لاغری

رژیم لاغری

صبحانه

وعده ی صبحانه را حتما در صبح میل نمایید و زمان آن را به ظهر نیندازید. 2 عدد تخم مرغ آب پز, قهوه یا چای و یک عدد سیب بهترین وعده ی غذایی برای صبحانه می باشد. لازم به ذکر است که زرده ی تخم مرغ های را حتما بخورید. اگر کلسترول دارید و یا بیمار هستید کلا این نوع رژیم غذایی را فراموش کنید. به جای سیب از میوه ی دیگری استفاده نکنید زیرا انتخاب سیب کاملا حساب شده بوده وبه دلیل خاصیت آنتی باکتریال می تواند شما را در مقابل بیماری ها بیمه کند. سیب می تواند انرژی زیادی تا ظهر برایتان ذخیره کند.

ناهار

با وجود آنکه گرسنه هستید, سعی کنید خود را کنترل کنید و تا مرز انفجار معده تان را پر نکنید. گوشت قرمز یا ماهی کبابی یا آب پز, سالاد فصل بدون سس مایونز, نصف لیوان آب کرفس بهترین وعده ی غذایی ناهار برای لاغری می باشد. سالاد فصل بهتر است متشکل از خیار, گوجه, کاهو, کلم, قارچ وذرت باشد. سالاد برای جلوگیری از یبوست های دوره ی رژیم لازم است. به هیچ عنوان آب کرفس را جایگزین خود کرفس نکنید, چون اگر بخواهید مقدار زیادی کرفس بخورید دچار نفخ معده می شوید. خود کرفس دارای فیبر زیادی اس که در این رژیم فیبر جایی ندارد. در آب کرفس فیبر کرفس شکسته شده است.

رژیم لاغری

رژیم لاغری

شام

برای لاغری به هیچ عنوان از عده ی شام نگذرید. برای وعده ی شام بهتر است گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ (کبابی یا آب پز) سبزیجات و جوانه ها, چای یا قهوه, لیمو ترش تازه میل نمایید. فراموش نکنید اگر برای ناهار گوشت قرمز خوردید برای شام مرغ یا ماهی را انتخاب کنید. اگر شبی مرغ می خورید برای شب بعد حتما ماهی بخورید حتی اگر ماهی دوست ندارید حتما آن را از رژیم لاغری حذف نکنید. گاهی وقت ها با افرادی مواجه می شویم که بعد از اتمام رژیم لاغری علاوه بر لاغر شدن زیبایی صورت خود را نیز از دست داده اند. دلیل این امر آن است که پروتئین در رژیم غذایی وجود نداشته و بدن برای سرپا ماندن از عضلات تغذیه کرده است. در این رژیم پروتئین لازم را از گوشت قرمز, مرغ و تخم مرغ به دست می آورید.

اشتراک:

نظرات بسته اند