در طول هفت روز, هشت کیلو کم کنید

0

رژیم لاغری سریع ممکن است با گرسنگی و تحمل سختی هایی همراه باشد. سختی هایی نظیر نخوردن طیف گسترده ای از مواد غذایی موجب می شود نتوانید در مقابل رژیم لاغری مقاومت کنید و رژیم را بشکنید. احتمالا بار ها و بار ها سراغ رژیم های لاغری رفته اید و سختی هایی را متحمل شده اید اما نتوانستید وزنی کم کنید یا حتی ماه های زیادی را در باشگاه ها ورزش کردید اما چیزی از چربی های اضافه تان کم نشد, رژیم لاغری 7 روزه را با ما امتحان کنید. اگر می خواهید طی 7 روز حدود 8 کیلو کم کنید با ما همراه باشید.

رژیم لاغری 7 روزه برای کاهش وزن 8 کیلویی

روز اول رژیم لاغری: میوه های تازه

همان طور که می دانید روز اول هر رژیمی مهم ترین روز در این برنامه ی غذایی است. طبق این رژیم اولین روز رژیمتان باید مختص میوه ها باشد. از هر میوه ای که دوست دارید به هر اندازه که می خواهید میوه بخورید اما از خوردن موز اجتناب کنید. هندوانه و طالبی بهترین میوه هایی هستند که می توانید میل نمایید. به هیچ ماده ی دیگری دست نزنید اما می توانید بین 8 تا 12 لیوان آب بنوشید. هرگز لب به سبزیجات خام یا پخته نزنید چون موجب می شود در رژیم اختلال ایجاد شود. برای رفع گرسنگی و تشنی مجاز به خردن میوه و آب هستید.

رژیم لاغری

رژیم لاغری

روز دوم رژیم لاغری: سبزیجات

طبق این رژیم, در روز دوم مجاز به خوردن سبزیجات هستید. حالا این سبزیجات می توانند پخته و یا خام باشند. فراموش نکنید برای پختن سبزیجات به هیچ عنوان از روغن استفاده نکنید. سیب زمینی نیز جز سبزیجات است و باید به صورت آب پز و بخار پز مصرف کنید. سیب زمینی را در طول روز مصرف کنید که کربوهیدرات آن تا قبل آنکه شب شود بسوزد و مصرف شود. در روز دوم برنامه غذاییتان می توانید از: لوبیا پخته, هویج خام یا پخته, بروکلی, خیار, کاهو, کلم پخته و خام و امثال آن. در طول روز دوم هم بین 8 تا 12 لیوان آب مصرف نمایید.

سومین روز رژیم لاغری: میوه ها و سبزیجات

در روز سوم هم از میوه و هم از سبزیجات استفاده کنید. در این روز سیب زمینی را از سبزیجات و موز را از میوه ها حذف کنید. صبح رژیم سبزیجات و عصر رژیم میوه را داشته باشید و یا برعکس. انتخاب این مسئله بر عهده ی خود شماست. در این روز نیز 8 تا 12 لیوان آب مصرف کنید.

روز چهارم رژیم لاغری: موز و شیر

روز جذابی پیش رو دارید. در طول این روز بین 8 تا 12 موز و 3تا لیوان شیر می توانید مصرف کنید. خوردن شیر و موز ها را در طول روز تقسیم کنید تا احساس گرسنگی نکنید.

روز پنجم رژیم لاغری: گوجه فرنگی

در طول این روز می توانید به اندازه ی یک فنجان برنج برای ناهار و بین 6 تا 7 عدد گوجه فرنگی در طول روز بخورید. به علت آن که با خوردن مقادیر زیاد گوجه فرنگی اسید اوره در بدنتان بالا می رود و واجب است که مصرف آب را بین 12 تا 15 عدد لیوان برسانید.

رژیم لاغری

رژیم لاغری

روز ششم لاغری: یک فنجان برنج

در طول این روز برای ناهار یک فنجان برنج مصرف کنید و بقیه ی روز را مثل روز سبزیجات سپری کنید. این روز هم بین 8 تا 12 لیوان آب بنوشید.

روز هفتم رژیم لاغری: آب میوه و سبزیجات

در طول این روز می توانید یک فنجان برنج به علاوه ی سبزیجات و آب میوه ی مورد علاقه تان میل نمایید. بعد از انجام این رژیم غذایی پوستی شفاف تر و دستگاه گوارشی با عملکرد بهتر خواهید داشت, البته در صورتی که این رژیم غذایی را به طور دقیق انجام داده باشید.

اشتراک:

نظرات بسته اند