تحقیق اولین قدم در راه اندازی فست فود

0

بازار انواع و اقسام فست فود با نامهای عجیب و غریب و منوهای عجیب تر در ایران آنقدر داغ است که بسیاری را به فکر راه اندازی فست فود انداخته است.

راه اندازی فست فود در نگاه اول شاید ساده باشد اما اگر عمیق تر به قضیه نگاه کنید با یک پروژه ی سنگین و البته پرهزینه روبه رو می شوید که اگر گامهای ابتدایی را درست برندارید قطعا با شکست روبه رو خواهید شد.

راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود

قطعا اولین قدم در راه تاسیس فست فود، تحقیق و بررسی تخصصی است چراکه فست فود کسب و کاری کاملا رقابتی محسوب می شود که شما باید قبل از هر کاری تمامی جوانب کار را در نظر بگیرید.
تحقیق در راه اندازی فست فود

در یک محله ممکن است بیش از ده ها فست فود وجود داشته باشد که در میان آنها تنها چند مورد همیشه شلوغ هستند. از این روی لازم است قبل از هر کاری به خوبی تحقیق و پرس و جو کنید تا پروژه تان با شکست مواجه نشود.

1-    در این راه با افرادی که در این کار تجربه دارند حتما مشورت کنید. برای این منظور می توانید در همایشهای استارتاپی شرکت کنید و با افرادی که در زمینه ی راه اندازی استارتاپ و کسب و کارهای تازه تجربه دارند صحبت کنید.

2-    ایده هایی که موفق شده اند و یا ایده هایی که با شکست روبه رو شده اند را بررسی کنید و سعی کنید بفهمید در این راه چه چیزی جواب می دهد و چه چیزی بی فایده است. این کار به شما کمک می کند بازار هدفتان را مشخص کنید.

3-    قیمت هم اصلی ترین موردی است که در خصوص آن باید خوب تحقیق کنید. باید بررسی کنید که مشتریان چه قیمتی را می توانند تحمل کنند و بر اساس آن قیمت منوی خود را تعریف کنید.

4-    مکان فست فود یکی از کلیدی ترین موارد در راه اندازی فست فود است که می تواند نقش پر رنگی در موفقیت یا شکست برند شما داشته باشد.
در خصوص محل فست فود باید به خوبی تحقیق کرده و موارد بسیاری را در نظر بگیرید. یک فست فود معمولی در محله ای که مملو از فست فودهای رنگارنگ است احتمال موفقیتش بسیار کم است. اما اگر ایده ی قوی ای پشت آن باشد قطعا می تواند مشتریهای بسیاری به خود جذب کند.
با این حال اگر جایی را انتخاب کنید که در محدوده ی آن رستوران و فست فود کمتری وجود داشته باشد قطعا پروژه ی شما به موفقیت مد نظر خواهد رسید.

اشتراک:

نظرات بسته اند