بازاریابی مهمترین مشکل در فریلنسینگ

0

؛فریلنسر بودن چقدر خوب است همیشه و هر جا میشود، کار کرد و پول درآورد. مهمتر از همه کسی نمیتواند شما را مجبور کند در ساعت خاصی کار کنید!؛

… این ها جملاتی بود که یک فرد با کار رسمی به یک فریلنسر میگوید. همه این موارد که گفته شد، صحیح اند. اما صدای دهل از دور خوش است!

فریلنسر ها مزایای زیادی دارند. اما مشکلاتشان را هم بشنوید بد نیست. در ادامه به مهمترین مشکل یک فریلنسر اشاره میکنیم. شاید دیدگاهتان نسبت به این حرفه تغییر کرد.

مهمترین مشکل برای هر فریلنسر بازاریابی است.

برای فریلنسر ها که خودشان به تنهایی کار میکنند و حتی در سایت فریلنسر و برون سپاری هم ثبت نام نکرده اند، شاید بازار یابی و گرفتن یک پروژه سخت ترین کاری باشد که در پیش رو دارند.

بر اساس یک نظر سنجی در میان فریلنسر ها، 63 درصد از این افراد با مشکل بازاریابی مواجهند. در ادامه به بررسی عوامل دخیل در این موضوع میپردازیم.

* چون کارفرما خودش دید فنی ندارد، و سختی کار را نمیداند. اغلب کارش را به کسی میدهد، که کمترین قیمت را پیشنهاد میدهد.

* یکی از مهمترین دلایل شکست در بازاریابی، عدم اطمینان کارفرماها به فریلنسرهاست.

* حریص بودن برخی کارفرما ها برای پرداخت وجه کمتر

* عدم داشتن برند شخصی، باعث میشود، فریلنسر نتواند پروژه های مورد نظر را تصاحب کند. برندینگ کاری وقت گیر و هزینه بر است.

* بدون رزومه کسی به فریلنسر کار نخواهد داد، و بدون انجام پروژه هم رزومه‌ای در کار نخواهد بود.

* قدرت مذاکره مهمترین بخش در قانع کردن یک کارفرما است، که متاسفانه بسیاری از فریلنسر ها این توانایی را ندارند.

دومین مشکل جدی یک فریلنسر در آمد کم است، که میتوانید در این لینک بخوانید.

اشتراک:

نظرات بسته اند